Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Prisijunk

#stilius

“ABOUT” Paryžiuje: veganiški pluoštai įsikūria prabangiausiame prekybos centre

Prabangiausiame Paryžiaus prekybos centre „Le Bon Marche“ savo produkcija pradėjęs prekiauti „Utenos trikotažo“ prekių ženklas „About“ sulaukė neeilinio kvietimo – šalia nuolatinės savo gaminių ekspozicijos įkurti išskirtinę ekspozicinę erdvę (angl. pop-up). Joje lietuviškas prekių ženklas pristatomas kaip tvarios mados tendencijų formuotojas – konceptualiomis instaliacijomis garsėjančiame prekybos centre tai pirmas atvejis lietuviškos mados istorijoje.

„Vien galimybė prekiauti savo produkcija šioje prestižinėje vietoje yra didžiulis pripažinimas – esame vieni iš kelių lietuviškų prekių ženklų, kurie gali didžiuotis tokiu pasiekimu. Paryžiaus „Le Bon Marche“ patenka tik patys geriausi, vidutiniokų čia nebūna, o galimybės savo prekių ženklą pristatyti atskiroje erdvėje sulaukia vienetai. Savo pop-upekspoziciją kūrėme bene pusmetį – siekėme „About“ identitetą atskleisti ne tik per estetinį vaizdą, bet ir per siunčiamą žinią“, – pasakoja „About“ pardavimų vadovė Judita Panovienė.

 

Ekspozicijos pažiba – sojos pluoštas

 

„About“ prekių ženklo pop-up erdvės sprendimą sukūrė interjero ir objektų dizaino studija „Moa“. Dizainerės Miglė Nainytė ir Austė Kuliešiūtė ieškojo sprendimo, kuris atspindėtų gamtos cikliškumą ir jo santykį su žmogumi.

„Kūrybines idėjas paskatino „About“ filosofija – sąmoningumas, natūralumas, darnus žmogaus santykis su gamta. Siekėme sukurti pasakojimą, kuris atspindėtų lėtos mados (angl. slow fashion) vertybes. Sukūrėme architektūrišką kompoziciją iš gipso, užpildėme ją dirvožemiu ir visiškai atsitiktinai subėrėme į jį pupelių sėklas. Kaip ekspozicija atrodys, kai pupelės pradės dygti – galėjome tik įsivaizduoti“, – pasakoja „Moa“ dizainerės.

 

Per kelias savaites pupelės sudygo, kompozicijoje suformuodamos išraiškingus reljefus. Daigų augimas, šaknų skverbimasis ir netikėtų formų skaldymas, lapų sprogimas – visi šie procesai yra nesibaigiantys, todėl ekspozicija yra gyva, besikeičianti. „Nuolat skubančiam žmogui siekėme pademonstruoti gamtos galią, o gamtos procesams – suteikti laisvę. Galutinio rezultato negalime prognozuoti, tačiau procesas mus labai įkvepia“, – pridura „Moa“ dizainerės.

 

„Veganiški“ pluoštai atveria ir kitų prestižinių prekybos centrų duris

 

Naujausioje „About“ kolekcijoje dominuoja natūralūs, gamtoje suyrantys pluoštai, dažnai pavadinami „veganiškais“. SBA grupės bendrovės „Utenos trikotažas“ kuriamais gaminiais susidomėjo ne tik „Le Bon Marche“ – šiais metais jais pradėjo prekiauti ir kiti garsūs prekybos tinklai: „KaDeWe“ Vokietijoje, „Shinsegae“ Pietų Korėjoje, „Framework“ Japonijoje. Šie pasiekimai yra puikus įrodymas, kad vartotojai tampa sąmoningesni, prekybininkai drąsiai reaguoja į besikeičiančius pirkėjų poreikius, o gamintojai privalo ir toliau telkti visas pastangas į švarią ir ekologišką gamybą.

„Le Bon Marche“ – istorinis prekybos centras Paryžiuje, kuriame pirmą kartą pirkėjams buvo pasiūlyta po vienu stogu įsigyti skirtingų prekių. Naują požiūrį į apsipirkimo patirtį suformavęs prekybos centras iki šiol savo pirkėjams siūlo netikėtas naujoves, čia savo gaminiais prekiauja garsiausi prekių ženklai iš viso pasaulio. Prekybos centro pastatą projektavo pats Eifelio bokšto architektas – Gustavas Eifelis.

Naujienlaiškis

Sultingas mėsainis su traškiomis bulvytėmis – tikras skonių malonumas geriausių mėsainių vietose Vilniuje. Sultingas mėsainis su traškiomis bulvytėmis – tikras skonių malonumas geriausių mėsainių vietose Vilniuje.

Geriausi mėsainiai Vilniuje: vietos, kurios privers jus apsilaižyti pirštelius

#chillmityba

Sveiko maisto parduotuvės Vilniuje

#chillmityba

Kaip apsisaugoti nuo ligų šaltuoju metų laiku?

#chillpatarimai

Gurmaniškas patiekalas ant medžio riekės – išskirtinė kulinarinė patirtis „Geriausi restoranai Vilniuje“. Gurmaniškas patiekalas ant medžio riekės – išskirtinė kulinarinė patirtis „Geriausi restoranai Vilniuje“.

Geriausi restoranai Vilniuje: kur valgyti, kai norisi daugiau nei tik maisto?

#atsipalaidavusi

Naujienlaiškis

Visos teisės saugomos © 2025 #CHILLUVA

Prisijunk
Naujienlaiškis