Prisijunk

#chillosofija

#ManoRutina: Interviu su viešbučio “Pacai” direktore Rūta Pulkauninkaite-Macike

Rūta Pulkauninkaitė – Macikė jau daugiau kaip 16 metų prisideda prie svetingumo industrijos modernizavimo Lietuvoje. Buvusi “Gilė Hotel”, “Comfort Hotel”, o dabar turbūt vieno geriausių Lietuvoje viešbučio “Pacai” vadovė, yra ne tik inovatorė profesinėje veikloje, bet nemažiau aktyvi ir už jos ribų. Laisvalaikiu Rūta užsiiminėja jėgos aitvarų, vandenlenčių ir, kai turi galimybę, dar ir banglenčių sportais. Džiaugiuosi galėdamas vadinti Rūtą drauge ir esu turėjęs keletą progų kartu paplaukioti vandenlentėmis, tai turiu pastebėti, jog jos energetinis užtaisas, valia, drąsa ir užsispyrimas yra mažų mažiausiai pavydėtini, bet kas gal dar svarbiau, jog nepaisant visų pasiekimų Rūta tiesiog yra super šiltas ir paprastas žmogus. Pažiūrėjus jos šeimos kuriamą “Family Living a Dream” Instagram’o paskyrą, panašu, jog Macikų šeimyna yra perkandusi teisingo gyvenimo paslaptį ir turbūt ne vienam nutįsta lūpa, bei kyla klausymų, kaip reikia susikurti tokį gyvenimą. Todėl ir norėjau pakalbinti Rūtą, kaip iš tiesų ji viską spėja ir kokios jos kasdieninės dienos rutinos leidžia kurtis gyvenimą, apie kurį dažnas tik pasvajoja.

 

= Rytinė rutina =

 

Kurią valandą dažniausiai keliesi?

6.30 am.

Ką darai iškart atsikėlusi?

Visų pirmą išgeriu stiklinę vandens, užkaičiu vandenį kavai ir einu į kontrastinį dušą.

 

= Maistas ir dietos =

 

Kaip paprastai atrodo tavo dienos menu?

Pusryčiams: kava ir vanduo.

Pietums: kava ir vanduo.

Vakarienė: viskas – baltymai, riebalai ir angliavandeniai.

Ar laikaisi kažkokios spec. dietos, riboji produktus ar per daug neskiri tam dėmesio?

Mityba man labai svarbu. Daugiau nei 10 metų tuo domiuosi ir esu išbandžiusi beveik viską: vegetarizmą, žaliavalgystę, keto dietą ir t.t. Šiuo metu laikausi protarpinio badavimo dietos.

Ar esi bandžiusi protarpinį badavimą ar tiesiog badavimą? 

7 pastaruosius mėnesius 19 valandų leidžiu organizmui pailsėti ir valgau tik per likusias 4-5 valandas. Dar per anksti spręsti, ar padeda, nežinau, ar tai susiję, bet šią žiemą dar nesirgau.

 

= Darbinė rutina =

 

Koks tikslas verčia tave keltis iš lovos kiekvieną rytą, skatina eiti dirbti/kurti ir kaip apie jį sau vis primeni? 

Aš dirbu įkvepiančioje aplinkoje su puikia komanda, kur galiu realizuoti savo žinias ir kompetencijas, priimti sprendimus, spręsti iškilusius iššūkius, kažkuria prasme mes atstovaujame Lietuvą pasaulyje ir kai iš svečių atsiliepimų ir įvertinimų matai, kad tai darai gerai, tai kelia pasididžiavimą savo darbu.

Kaip planuojiesi savo darbus?

Viską rašausi į kalendorių. Kiekvieną rytą jį peržiūriu savaitės kontekste. Be suplanuotų dienos, savaitės ar net ir mėnesio darbų, išeičiau iš proto:) Dirbu labai dideliu tempu. Kiekvieną dieną turiu daugybę susitikimų ir susirinkimų su skyrių vadovais, tiekėjais, svečiais, klientais. Dalyvauju renginiuose, kas dieną stebiu pagrindinius įmonės rodiklius ir svečių atsiliepimus  ir t.t.

Kai visiškai nesinori / tingisi dirbti ar kai pradedi atidėlioti darbus, kokios rutinos tau padeda nugalėti apatiją ir padeda užsimotyvuoti darbui? 

Kai dirbi ne sau, negali sau leisti tingėti ar negalėti, tiesiog keliesi ir eini. Be to žinau, kad esi pavyzdys kitiems darbuotojams, manęs pačios niekada nemotyvuodavo vadovai, kurie patys nieko nedaro, tik užduotis skirsto, todėl aš esu iš tų žaidžiančių vadovų ir pati stengiuosi dalyvauti ir prisiimti dalį darbų, kad geriau suvokčiau, kas ir kaip vyksta mūsų įmonėje.

Ką darai, jog pagerintum savo koncentraciją darbo metu?

Produktyvumo esmė slypi kokybiškame miege. Kai esi gerai pailsėjęs darbai einasi greičiau, lengviau suvaldyti stresą.

Ar naudoji kokias nors aplikacijas, kurios padeda tavo produktyvumui?

Savo miegą, aktyvumą, poilsio kokybę kas dieną seku OURA žiedo pagalba.

Kaip manai, kokie tavo įpročiai ar susikurtos rutinos daugiausia padėjo besiekiant gyvenimo tikslų?

Manau svarbu anksti gultis ir keltis, nuolat judėti (jei ne išeina sporto klube, tai bent daug vaikščioti), valgyti kokybišką maistą, skirti laiko hobiams.

 

= Nuolatinis mokymasis / Savišvieta / Įkvėpimas =

 

Kiek laiko per savaitę skiri skaitymui, audio knygų klausymui ar mokymuisi kažkokių naujų dalykų?

Namie skaityti galimybių beveik neturiu, nes yra du mažamečiai, kuriems po darbo skiriu visą dėmesį. Tačiau darbe mokausi kas dieną, tai neeilinės situacijos, žmogiškųjų išteklių klausimai, finansiniai sprendimai, pardavimų auginimas. 

Naujų dalykų imuosi nuolat, prieš du metus pradėjau plaukioti banglente (tikiu, kad dar prireiks daug metų išlavinti šį sportą), mokausi oro triukų vandenlenčių sporte, prieš metus pradėjau lankyti pilates, nuo vasario lankysiu jogą, nuolat mėginu gaminti pagal naujus receptus, prieš 3 mėnesius išbandžiau šaltą dušą ir pasižadėjau kas dieną vienerius metus tą daryti, ir t.t.

3-5 mėgstamiausi Podcast’ai, Youtube kanalai ar naujienų portalai?

Nėra tokių, bet kartais paklausau “PACAI Evening Echoes” per Spotify,  nusiraminimui prieš miegą.

Ką norėtum patobulinti savyje ir ką naujo norėtum išmokti? 

Norėčiau susidraugauti su šalčiu – šalčio terapija ir užsiimti kvėpavimo pratimais.

 

= Sportas, Sveikata ir Streso valdymas =

 

Kokį sportą praktikuoji, kiek dienų ir apytiksliai kiek valandų sportuoji per savaitę?

Pilates 2-3 kartai po 45 min arba pakeičiu cardio grupinius užsiėmimus 1 kartą po 45 min, vasaros metu kiekvieną savaitę išplaukiu vandenlente po 120 min. Spalio mėnesį skiriu banglentei kiekviena dieną po 60-90 min. Kiekvieną diena praeinu mažiausiai 15000 žingsnių.

Ar naudoji kokius nors papildus kurie tau padeda jaustis sveikiau / produktyviau / energingiau?

Nuolat naudoju Magnį, 1-2 kartus per metus naudoju: Omega 3 ir 6 papildus, CBD oil, B12, gana pastoviai geriu Vitaminą C, geriu probiotikų šaltinį kombuchą.

Ar naudoji kokias nors programėles sekti savo sveikatai?

OURA matuoja miego kokybę, aktyvumą ir širdies dažnį. Kartą per savaitę pasisveriu ant svarstyklių.

Visi turime sunkių periodų, kaip kovoji su negatyviomis mintimis?  

Einu atsipalaiduoti į SPA, renkuosi viso kūno, galvos arba veido masažą. Tai geriausias būdas atsipalaiduoti, skirti laiko sau.

Ar praktikuoji jogą ar meditaciją ar nelabai? Jei taip kiek kartų ir kuriuo dienos metu? 

Nepraktikuoju kol kas.

Naujienų srautas ir socialinė media mus ganėtinai išbalansuoja, ar stengiesi kontroliuoti kiek laiko praleidi prie TV ar socialinėje medijoje? 

TV neturiu ir nežiūriu 12 metų. Socialinėms medijoms daug laiko neturiu, darbiniams reikalams naudoju linked in, poilsiniams instagram, įkvėpimo semiuosi pinterest. 

Ar turi kokių nors nelabai sau patinkančių rutinų/įpročių ir kaip su jomis kovoji? 

Cukrus ir duona. Nekovoju su jais, bet stengiuosi vartoti saikingai. Nevisada pavyksta.

Ar vedi kokį nors dėkingumo žurnalą ar užsirašineji savo mintis? 

Ne, nejaučiu poreikio tą daryti.

 

= Laisvalaikis / Santykiai / Vertės kūrimas =

 

Kas tave labiausiai atpalaiduoja / perkrauna ir kiek stengiesi skirti tam laiko? 

Sportas pakrauna, spa atpalaiduoja, kelionės įkvepia. 

Kiek laiko praleidi su draugais ir šeima?

Šeima prieš ir po darbų, jei dar einu sportuoti ir gaminu vakarienę, draugams laiko beveik nelieka, tik savaitgaliais.

Ar turi kažkokių “užklasinių” veiklų, kurios tau nebūtinai neštų finansinės naudos, bet tave atpalaiduotų ir kurtų vertę aplinkiniams? 

Taip, karts nuo kartu užsiimu tokiomis veiklomis, pvz praeitais metais buvau ISM universiteto labdaros fondo narė, surinkome virs 35 000 eur, kuriuos skyrėme socialiai remtinų vaikų studijoms paremti. 

= Miegas ir vakarinė rutina = 

 

Kiek valandų paprastai miegi? 

8 miegu.

Kurią valandą eini miegoti ir ką dažniausiai darai paskutinę valandą prieš eidamas miegoti? 

Vakarais klausau kokybiškos muzikos. Miegoti einu apie 22 val, prieš miegą būtina pasaka vaikams ir būtinai sukurta iš galvos – vaikai to prašo, jiems neįdomu perskaitytos pasakos.

Ar darai kažką jog geriau miegotum, jei taip tai ką? 

Stengiuosi eiti miegoti ir keltis tuo pačiu metu, per dieną išsikrauti tiek protiškai tiek fiziškai, eiti miegoti ne visiškai tuščiu skrandžiu, jei diena buvo sunki – prieš miegą kartais pasipurškiu CBD oil arba kitų raminančių natūralių preparatų (Fortivitum yra sukūrę La Laluna papildą). Ir taip, kambaryje būtinai turi būti tamsu (naktinės užuolaidos) ir tylu.

Kokios rutinos daro tavo gyvenimą laiminga arba kas tave daro laiminga?

Tai, kad šeimoje yra supratimas ir pagarba ir kad leidžiame vienas kitam siekti savo tikslų, o tuo pačiu kartu turime bendrų pomėgių ir užsiėmimų.

xxx

#ManoRutina interviu ciklas skirtas susipažinti su žmonių rutinomis, kurios yra svarbios formuojant visapusiškai pilnavertį gyvenimą. Šiuose interviu noriu pabrėžti, jog kokybiškas gyvenimas priklauso nuo to KĄ DAROME  KIEKVIENĄ DIENĄ – kaip puoselėjame savo psichologiją, santykius, sveikatą, darbus ir ryšį tarp visų šių aspektų. Taip pat noriu pastebėti jog žmonės, kurie pasiekia gerų rezultatų savo srityse, kartais turi skirtingas rutinas, bet iš tiesų dažniausiai daro panašius dalykus, kaip ir visi kiti mirtingieji – tik galbūt labiau koncentruotai, apgalvotai ir pastoviau. Šis ciklas tai jokiu būdu nėra idealių gyvenimų pristatymas, nes niekėno gyvenimas nėra idealus ar tiksliau, tik kiekvienam savo gyvenimas gali būti idealus, tai tiesiog yra apžvalga, kokius dalykus žmonės daro ar yra linkę išbandyti, jog galėtų eiti per gyvenimą bent 60 % laiko su šypsena veide.

Jei jums artimos gyvenimo kokybės, psichologijos ir ilgaamžiškumo temos, kviečių prisijungti prie #Chillosofija grupės Facebook’e.

Naujienlaiškis

Prisijunk
Naujienlaiškis