Prisijunk

#sveika

Kęstutis Navickas už kokybišką minimalizmą ir ekologiją visose srityse

„Ekologijos tema skamba vis garsiau visame pasaulyje, tačiau realūs veiksmai Danijoje kur kas labiau pažengę į priekį, pradedant maistu ir baigiant apatiniu trikotažu“, – sako Danijoje šiuo metu badmintono treneriu dirbantis Kęstutis Navickas. Skandinaviško gyvenimo būdo paragavęs badmintonininkas išmoko pagrindinę danų požiūrio į gyvenimą pamoką: mažiau yra daugiau. Tad ir Valentinos dienos proga antrosios pusės dovanomis neapipila. „Valentino dienos nesureikšminu, tačiau asmeniška ir jauki dovana antrai pusei, pvz., ekologiško apatinio trikotažo komplektas, padėtų sukurti jaukaus intymumo atmosferą“, – teigia „Audimo“ ambasadorius.

Danijoje buvęs badmintonininkas gyvena jau pusantrų metų ir kol kas grįžti į Lietuvą neplanuoja – turi kontraktą su „Badminton Europe“ treniruočių centru iki 2020 m. pabaigos. Prieš tai Švedijoje gyvenęs sportininkas teigia greitai pritapęs prie skandinaviškos kultūros ir perėmęs tvirtą skandinavų požiūrį į ekologiją ir tvarumą.

„Man labai didelį įspūdį daro skandinavų požiūris į gyvenimo kokybę, stilių, veiklą, žmonių pagarba vienas kitam. Galbūt todėl, persikėlęs į Švediją, paskui – Daniją, greitai pritapau prie jų gyvenimo būdo. Įkvepia kiekvieno gyventojo jaučiama didelė atsakomybė už planetą. Mane net kartais sugėdina, kai vietiniai pasisako lėktuvu skrendantys tik kartą per metus. O man karjeros reikalais tenka labai daug skraidyti. Ekologiškas požiūris prasismelkęs į visas jų gyvenimo sferas, sakyčiau, net tokias šventes kaip Valentino diena“, – skandinaviškos kultūros ypatumais dalijasi K. Navickas.

Lietuviams dar reikia pasitempti

Badmintono treneriu Danijoje dirbantis K. Navickas pastebi, kad nors apie ekologiją vis garsiau kalbama kone visame pasaulyje, realiais darbais danai gali pasigirti bene labiausiai.

„Labiausiai jaučiasi maisto srityje. Čia kiekvienoje parduotuvėje, kiekviename maisto produktų segmente yra didžiulis pasirinkimas ekologiškų produktų. Maišeliai, vienkartiniai indai Danijoje gaminami iš ekologiškų medžiagų, ekologiško popieriaus. Apskritai visoje Skandinavijoje ekologija skverbiasi į vis daugiau gyvenimo sričių. Viena naujausių tendencijų – ekologiški drabužiai ir apatinis trikotažas. Nenustebčiau, jeigu skandinavai Valentino dienos proga antrajai pusei dovanotų paprasto, tačiau kokybiško ir ekologiško apatinio trikotažo komplektą. Taip pritapau prie skandinaviško požiūrio į aplinką, kad ir pats ko gero savo antrajai pusei mielai padovanočiau tokią asmeninę ir jaukią dovaną, jaukaus intymumo atmosferai sukurti“, – pasakoja aktyvaus laisvalaikio ir sporto prekės ženklo „Audimas“ ambasadorius.

K. Navickas pastebi, kad lietuviai galėtų pasimokyti pagrindinės danų požiūrio į gyvenimą taisyklės: mažiau yra daugiau.

„Danijoje visur jaučiamas kokybiškas minimalizmas: aprangoje, interjere, maiste, net viešojo transporto sistemoje. Kai grįžtu į Lietuvą, akis pirmiausiai užkliūva – mašinų gausa ir labai mažai dviračių“, – kultūrinius skirtumus mini badmintono treneris.

Skandinaviški prekės ženklai suformavo stiliaus suvokimą

Prie skandinaviško gyvenimo būdo K. Navickas sako greitai pritapęs. Gyvendamas Danijoje visur važinėja dviračiu arba viešuoju transportu, namuose turi net penkias skirtingas šiukšliadėžes atliekų rūšiavimui. Rinkdamasis maistą sportininkas sako taip pat dažniausiai į krepšelį dedantis ekologiškus produktus. Ekologiški gaminiai jau rado savo vietą ir K. Navicko spintoje.

„Vis patogiau jaučiuosi tiek emociškai, tiek fiziškai nešiodamas ekologiškus drabužius ir apatinį trikotažą. Tad sakyčiau, kad esu gana atsakingas ekologijos srityje. Vieno, ko negaliu išvengti, tai dažno skraidymo“, – šypsosi pašnekovas.

Patirtis Skandinavijoje įnešė naujų vėjų ir į buvusio badmintonininko stiliaus suvokimą. K. Navickas pripažįsta, kad jam stilingiausi pasaulyje – skandinavai ir japonai. Imponuoja geras drabužių kirpimas, audinių kokybė ir funkcionalumas. Visa tai pagyvina ryškesnės detalės, kepurė, kojinės, apyrankė ar batai.

„Tokie skandinaviški prekės ženklai kaip „Bread & Boxers”, „Acne Studios”, „Samsoe”, „Tiger of Sweden“ ir „Bjorn Borg“ jau gana ilgą laiką formuoja mano stiliaus suvokimą. Man svarbus vientisų spalvų stilingas funkcionalumas, kartais persipynęs su klasikos elementais“, – sako sportininkas.

Jeigu pravertume K. Navicko drabužių spintą, po Skandinavijos šalyse praleistų metų dabar ten rastume daugiau stilingų laisvalaikio drabužių, kurie po truputį išstumia sportinę aprangą. „Man svarbu, kad po treniruotės, pakeitęs vieną kitą detalę, puikiai atrodyčiau ir eidamas vakarieniauti“, – apibendrina jaukiai intymioje „Bread & Boxers” fotosesijoje su mylimąja įsiamžinęs badmintonininkas.

Naujienlaiškis

Rokas Darulis ir Ronaldas Buožis: dažnai pats gyvenimas yra įdomesnis, nei gražiausios pasakos

#chillgyvenimas

Ne šiaip sau prasitampymas – 18 jogos studijų Vilniuje

#sveika

Arvydas Gudas: “Geriausias manęs apibūdinimas – žmogus, kuris džiaugiasi gyvenimu.”

#chillgyvenimas

Mados Infekcijos atgarsiais ir latekso detalių jūra

#renginiai

Prisijunk
Naujienlaiškis