Prisijunk

#įvairūs

What’s next’18 takeaway – pranešimai išsinešimui

What’s Next, dar kartą subūrė kūrybininkus, profesionalus ir besidominčius ateinančių metų tendencijomis po vienu stogu Lofte. Pranešimai vyko dvi dienas, dvejose salėse – tad tiems, kuriems visai nepavyko dalyvauti renginyje ar ką praleido – siūlome What’s NEXT greito minčių maisto lėkštę. Išsinešimui.

 

1. The competative advantage of understanding humans
Gediminas Uzkuraitis (BE & DO)

Vienas geriausių kūrybos agentūrų sudaro dvidešimt žmonių. Ne du tūkstančiai.

 

Algoritmai palaipsniui veržiasi į mūsų gyvenimą ir užima darbo vietas. Visgi natūralaus kūrybingumo srautą keičiančio algoritmo – kolkas dar niekas nesukūrė. ‘No one has scaled art, advertising or design’. 

 

 

2. Future design: building strategy in the intersection between design, business and art
Andreas K. Mortensen (Bespoke)

Kaip atrasti įdomių įžvalgų, probemų sprendimo būdų ar patyrinėti kryptis, ateitį?

Andreas kalba apie ‘Future Design’, kurį ir apibūdina kaip koloboraciją tarp mokslinių tyrimų ir pojūčių sintezę, neišskiriant, o apjungiant analitinį bei kūrybinį mąstymą,

 

3. Who has the most power – brands, agencies or government?
Clare McNally (Brand consultant)

Žmonės nori prasmės. Prasmės jie nori net ir iš reklamose. Žmonės nori ir vartoja – agentūros kuria. Matematika paprasta.

O čia moralinės kompanijų normos, etika ir atsakomybė tampa vis svarbesniais faktoriais. Ir visgi, ne viskas pagal vieną receptą. Svarbu ne tik sėkmingai integruoti pastaruosius aspektus į kampaniją, bet ir išlaikyti drąsą, unikalumą, kūrybingumą. Būti ne tik pastebėtais, bet ir patikimais ir nuoširdžiais.

Melas, ižeidimai besislepiantys už kūrybingų blizgučių – toli nenuves.

Arba nuves. Nes kartais juk ir negatyvus žinomumas – yra žinomumas. Bet tik kartais.

 

Claire Patarimai?

Turėti stiprų prekės ženklo identitetą ir naudokis savo ‘comon sense’.

Ir aišku – spręsti realias problemas bei galvoti prieš veikiant.

 

4. Think different: leadership in times of transformation
Folker Wrage (Business consultant)

Šiandien mes visi tikrai labai susirūpinę savo karjera. Bet pagalvojus, ar tai kuo užsiimame šiandien  bus iš tiesų reikalinga ir kurs pridėtinę vertę visuomenėje rytoj? Kas jeigu taip?

Gal ir gerai. Nes iš tiesų jei dirbtinis intelektas galėtų automizuoti didelę dalį šiandienos darbų, ypač tų įkirių, nemalonių ir erzinančių – mes galėtume užsiimti visiškai nerealiais dalykais!

Šiandien viskas keičiasi tokiu greičiu, kad mes turime tiesiog priprasti prie nuolatinių pokyčių. Priprasti net ir prie nežinomybės, kurią tie greiti pokyčiai ir vainikuoja. Nes kaip ir kalbama anksčiau – nebežinai, ar dabartinis darbas bus reikalingas rytoj. Ar tai ką šiandien vadini savo kasdieniu darbu, turės reikšmės už kelių dešimčių metų.

Kas svarbu? 

Klausti savęs – ar tai mano svajonių profesija?

Bandyti naujus dalykus – jie kuria patirtis. Jos pasitarnauja veliau.

Būti pasiruošusiam keistis ir prisitaikyti.

Nesekmės – tikrai jokia čia romantika. Tačiau per jas, gali išmokti svarbias pamokas.

 

5. Turning uncertainty into creative power                                                            Yonatan Levy (Product management leader, writer) 

Yonatan paserviravo tokią įdomią mintį: kas jeigu klaidų iš tiesų nėra? Kas jeigu, grįžti atgal ir pakeisti savo teoriškai ‘klaidingo’ žingsnio tiesiog negalėtum? Kas nutiktų jeigu dabartinį žingsnį priimtum kaip teisingą ir neklijuotum etiketės ‘klaida ar nesekmė’? Koks būtų kitas natūralus ir organiškas veiksmas, kurio imtumeisi?

Klaidų iš tiesų nėra. Yra galimybės. Skiriasi požiūrio taškas.

O kaip užbėgti kai kuriems įvykiams, šiuo atveju nesekmėms, už akių? 

Savo kūrybinio inkubatoriaus viduje – klauskite savęs ir kolegų, potencialių pirkėjų jau dabar – jei mūsų idėja nepasiteisintų, kokia galėtų būti to priežastis? Gal atsirastų net ne viena.

 

6. Diversity in Modern Culture: A Modern Myth                                                  Deimantė Bulbenkaitė (Brand consultant)

Ką bendro turi reklmų modeliai su prekės ženklo DNR?

Deimantė pabrežia, kad renkantis kampanijos kryptį ir vizualų identitetą reikėtų atkreipti dėmesį į:

Rasę – pagalvoti, kokios rasės mūsų klientai iš tiesų yra.

Amžių – kokio amžiaus yra mūsų klientas? Ką iš esmės mes turėtume reprezentuoti savo reklamoje?

Orientaciją – kas iš tiesų gali naudotis mūsų produktu paslauga?

Religiją – čia pagalvojame ir apie simbolius.

Lytį – kai kuriuos produktus perka ne tik vyrai, kai kuriuos produktus perka ne tik moterys.

Kūno sudėjimą – jei didžiausi pardavimai yra 38 – 40 dydžio, kodėl modeliai 34?

Elementarias kliento pajamas – atitinkamai parinkti ir kampanijos veidą?

Kas dirba už kadro – norint įtraukti įvairovę ar lygiavertiškumą reikėtų apsižvalgyti ar komandoje yra pakankamai skirtingų asmenybių, kurios ir sudarytų platesnio koncepto galimybę.

Čia tam, kad nenutiktų taip, kad kremą nuo raukšlių (kurį perka penkiasdešimtmetė) reklamuoja dvidešimt penkerių metų modelis. Kuriam dar apie raukšlinius kremus – net sapnuoti nėra reikalo. Bet būna ir visai gerų, įkvėpiančių reklamos pavyzdžių. Vienas jų žemiau.

7. Designing the impossible                                                                                                                                                         Nelly Ben Hayoun (Wetransfer, University of Underground)

Nelly – energijos bomba What’s Next scenoje. Kalbėjo apie dizainą, realų gyvenimą atkuriančias patirtis ‘experience design’ ir pasakojo apie įodmius projektus, kuriuos su savo University of Underground studentais kuria universitete, įkurtu po naktiniu klubu. Vienas iš projektų leido žmonėms patikrti, ką reiškia sedėti ant prabangiausios kedės pasaulyje. Kitos patirtys kiek labiau ekstravagantiškos.

Ji pabrežia – daugelis žmonių tavo idėjoms gali pasakyti NE. Nors gal ir viduje norėtų ištarti taip. Bet kuriuo atveju – nepasiduok. Grįžk tol, kol pasieksi savo tikslą. Tol kol tau ištars TAIP. Nors pasiduoti ir būtų lengviau.

 

Norint kuriti išskirtines idėjas, sprendimus ir patirtis  – reikia išskirtinų asmenybių, kurios mato pasaulį kitaip. Tik subūręs žmones, turinčius skirtingą požiūrį gali sukursi kažką naujo ir unikalaus.

Tikimės pasisotinot. Prisiminėt. Ir įsikvėpėt.

Pasimatom kitais metais.

 

Naujienlaiškis

Prisijunk
Naujienlaiškis