Artėjant šventėms prekybos centrai dažnai lūžta nuo pirkėjų, skubančių pasirūpinti dovanomis. Tačiau yra dalis žmonių, kurie mieliau renkasi nedideles parduotuvėles, esančias senamiesčiuose.

„Butikus renkasi žmonės, kuriems patinka išskirtiniai, vienetiniai daiktai. Tokie pirkėjai paprastai yra vadinamosios „Slow fashion” („lėtosios mados”) šalininkai”, – sako Vilniaus širdyje įsikūrusios parduotuvės „Madress” savininkė Jolita Malinauskienė.

Tačiau prekės – ne vienintelis dalykas, dėl ko į nedideles parduotuvėles traukia žmonės, kuriems eiti į prekybos centrą yra tikra kančia, ir miesto svečiai. Pasak J.Malinauskienės, labai daug reiškia bendravimas su pirkėju, ypatinga atmosfera.

„Senamiestis, ypač toks, kaip Vilniaus, turi savo ypatingą dvasią, kuri traukia žmones, ieškančius kažko šarmingo, kaip ir pats senamiestis. Ir kalbu ne tik apie daiktus, tačiau ir apie ypatingą bendravimą, aukščiausią aptarnavimo lygį, kokio parduotuvės prekybos centruose tikrai niekada nepasiūlys, jau nekalbant apie galimybę susikurti naują vientisą stilių”, – sako butiko savininkė.

Pasak J.Malinauskienės, pirkėjai butikuose dažniausiai ieško to, ko niekur kitur nėra: išskirtinumo – prekių ženklų, kurių kitur Lietuvoje nerasi; kokybės – aukščiausios kokybės audinių; individualaus aptarnavimo – nuo puikios kavos puodelio iki šampano taurės kiekvienam; stiliaus rekomendacijų ir tiesiog patarimo.

„Beveik kasdien butikuose galima sutikti kokį nors žymų asmenį, įžymybę”, – sako J.Malinauskienė.

Drauge su keliolika kitų Vilniaus butikų savininkų J.Malinauskienė dalyvauja akcijoje „Senamiestis Goes Night Shopping”. Ji vyks penktadienį, gruodžio 15 d., nuo 19 iki 24 val.

Visą akcijoje dalyvaujančių butikų žemėlapį ir renginius galima rasti internete www.nightshopping.lt ir „Caffeine” kavinėse.

Tokios akcijos išpopuliarėjo praėjusiame dešimtmetyje viso pasaulio didmiesčiuose – nuo Niujorko iki Tokijo.

„Daugelyje šalių toks renginys jau seniai traktuojamas kaip mados šventė, kurios metu žmonės gali ir pasilinksminti, ir apsipirkti, ir net gauti dovanų. Ne visi mūsų klientai turi užtektinai laiko pas mus apsilankyti darbo metu. Todėl visada smagu suteikti jiems papildomą progą pas mus užeiti vakare arba pabendrauti su lietuvių gamintojų atstovais”, – sako butiko „Madress” savininkė.