Šių metų renginio organizatorių tikslas buvo ne tik pasidalinti futuristinėmis idėjomos, ateities tendencijomis ir tokiu būdu inspiruoti susirinkusius kūrybininkus, bet ir duoti kažką labiau apčiuopiamo –  naudingų praktinių žinių ir įrankių, kurie po konferencijos padėtų sukurti pridėtinę vertę, būtų panaudoti realiame gyvenime ar versle ir įkvėptų tikrą virsmą / call to action.


Tad dviejų dienų What’s Next konferencijos rezultatas yra sulipdytas į tam tikrą ateities žemėlapį, skirtą įvairių sričių kūrybininkams ir tiems, kas domisi ateities tendencijomis. Prie pastarųjų gerai būtų pradėti adaptuotis jau šiandien, todėl dalinamės trumpu, bet stipriu dviejų dienų koncentratu ir kalbame apie tai, kas buvo įdomu.

Nuotrauka: Mantas Repečka Photography

1. VALUE DRIVEN PRINCIPLES OF TREND DRIVEN INNOVATION by Andrius Grigorjevas ir Gediminas Uzkuraitis / Be&Do

Nori sukurti produktą, kuris būtų tikrai naudingas? Ieškok industrijos kuri turi daugiausia problemų. Išieškok viską. Gal toks produktas jau egzistuoja? Taip pat pažiūrėk kokią vertę kuria tavo konkurentas ir ar galėtum sukurti ir pasiūlyti geriau. Inovacija vyksta ten, kur apjungi dvi jau egsituojančias idėjas.

Kita svarbi tiesa – ateityje tavo darbuotojo darbo ciklas bus dar trumpesnis nei šiandien. Žmogus šiandien drąsus, linkęs daugiau experimentuoti ir išbandyti save, todėl nebeišsėdi dešimt metų vienoje kompanijoje. Reiškia – ne tik ieškome būdų kaip pritraukti, bet ir kaip išlaikyti geriausius talentus, kurie savo kitoniškumu ir padės judėti į priekį.

2. AI AS A KEY TO MORE STRATEGIC FASHION & CREATIVE BUSINESS by Victoria Dias

Victoria apjungė labai geek’y dirbtinio intelekto / AI konceptą (prie kurio dar kartais bijome prisiliesti ir nežinome, ką su juo daryti) ir parodė kaip mados industrijoje dirbtinis intelektas gali pasitarnauti: padėti pažinti auditoriją ir labai tiksliai (pavyzdžiui iš instagram’o selfių) pagal emocijas įvertinti ir apskaičiuoti kokius rūbus žmonės iš tikrųjų dėvi / vadinasi ir perka. Pažinus ir išanalizavus šiuos duomenis gali susitelkti į tai, kas iš tiesų aktualu, naudinga ir būtina tavo pirkėjui.

Victoria pabrėžia emocijų svarbą ateityje bei mikro patyrimus per pagrindinius mūsų sensorius: uoslę, prisilietimą, skonį, garsą ir vaizdą. Dirbtinis intelektas tik padės geriau pažinti savo klientą, o visų svarbiausias faktorius bus – tikrasis žmogiškumas, intuicija – tai, kokį ryšį sukursime patys. Žmogus žmogui.

3. 7 QUESTIONS TO ASK YOURSELF TO FIND MORE AUTHENTIC ME by Mindaugas Žebrauskas:

Klausimas. O ką daryti, kad ne tik kūnu bet ir mintimis būtum čia ir dabar?   3 gilūs ir lėti įkvėpimai will do the magic. 

Kadanagi norint sukurti kažką vertingo pradedame nuo savęs – žiūrim, ką turim. Mindaugas apibūdina kelis brandžios asmenybes lygius:

Vaikiškas: aš gimiau su savo poreikiais, kitų interesai man nesvarbu.

Kitų akimis: aš neturiu savo suvokimo ir viską priemu tik kitų akimis.

Autentiškas: aš žinau ko aš noriu, nepaisant to ką jie apie tai sako ar galvoja. Nors juos matau ir girdžiu.

Sąmoningas: aš gebu priimti sprendimus ir reflektuoti. Turiu aukštą savivertę ir saviugdą.

O čia dar kiekvienas su savo gyvenimo kelionėmis. Kai kurias renkiesi tu, kai kurios pačios tave susiranda.

Asmeninėje kelionėje padeda kertiniai klausimai:

1. Ar siekiu mažiau to, ko nenoriu? Ar daugiau to, ko troštu? 

2. Ką seno turėčiau paleisti iš savo praeities, kad galėčiau įsileisti nauja savo ateityje? 

3. Kaip galiu sulėtinti savo tempą, kad pagreitinčiau savo išmintį?

4. Ką man duotų suvokimas, ko aš iš tikrųju noriu, prieš užduodant sau klausimą: kaip tai galiu gauti?  

5. Kuriems žmonėms darau įtaką aš, skatindamas juos augti, o tokiu būdu augu ir pats? 

6.Kaip aš galiu pasidaryti sąjungininkas su savo baime ir žengti vieną drąsų žingsnį?

7. Jeigu man liktų gyventi tik mėnuo, ką aš iš tikrųjų rinkčiausi: klausytis savęs ar kitų? 

 

4. THINK OUTSIDE OF YOUR AGENDA: NEW OPPORTUNITIES FOR BRAND INNOVATION by Clare McNally

Nuo to kaip pristatome produkto prekinį ženklą priklauso ir tai kaip auditorija jį priims. Čia jau ir taip aišku. Todėl norint sukurti įvaizdį naujam ar jau egzistuojančiam produktui – pagalvok kuo gali išsiskirti, kiek daug gali žaisti (priklauso kaip save nori poziciuonuoti) ir kaip naujai tai gali tai pristatyti.

Muilo kompanija gali spinduliuoti sveikatą, seksualumą ar tapti prabangos ženklu. Kaip?

5. THINKING BACKWARDS TO PUSH YOUR COMPANY FORWARD by Thomas Plantenga / Vinted

Matant, kad kompanijos padėtis ženkliai prastėja – teko išdrįsti ir priimti kiek skaudžius sprendimus: uždaryti ne vieną ir ne du ofisus, atleisti daug talentingų žmonių. Surizikuoti ir likusius pinigus investuoti į televizjos reklamą, kurią daugelis jau senai yra nurašęs ir palaidojęs. Juk yra socialinės medijos, ir influenceriai. TV jau nebeturi įtakos. O pasirodo turi ir Vokietijoje net labai didelę. Vinted atsisakė tarifo mokesčio, pasiekė masinę auditoriją ir šiandien sparčiai auga, kurdami pridėtinę vertę ir toliau.

6. CONNECTION STRATEGY: FROM BROADCAST TO INTERACTIVE BRANDS by Alex Drozdovsky / Wargaiming

Koloboracija ištinka ir tada, kai priemame savo klientų idėjas, klausiame ko jiems iš tikrųjų reikia, kaip galėtume tobulėti. Nors tavo idėja gal dar tik kokono pavidale – išdrįsk ja pasidalinti bent su draugais. Grįžtamieji komentarai gali padėti atrasti tikrąją produkto kryptį. Mokykis iš savo ir klausk kertinių klausimų: ko jie iš tiesų nori? Ko jiems iš tikrųjų reikia? Ir šalia visko įsileisk skirtingų sričių specialistus – į vieną problemą ar mintį pažvelgus iš skirtingų pusių, atsidaro naujas galimybių laukas.

Nuotrauka: Mantas Repečka Photography

7. CREATIVE THINKING TECHNIQUES TO UPGRADE YOUR LEADERSHIP SKILLS by  Michal Ben-David / Phd researcher at King’s College London

Ką reiškia kūrybingumas? Abstraktus klausimas. Tūkstantis skirtingų atsakymų. O Michal tiesiog per daug nenuklysdama nuo minties pateikia kelis būdus kaip naudojant kūrybiškumą ir rasti efektyvius sprendimus darbe:

  • Greitas minčių kratinys / brainstorm. Čia svarbiausia ne kokybė, o kiekybė, todėl pilk viską ant lapo per daug negalvodamas.

    Nuotrauka: Mantas Repečka Photography

  • Į problemą ar iššūkį, idėją žiūrime iš skirtingų perspektyvų. Tada laužome savo įprastus mąstymo įpročius ir pradedame mąstyti inovatyviai, atidarome duris naujoms idėjoms.

Didžiulis AČIŪ orgnizatoriams ir visai What’s Next komandai, kad esate!