Kai už lango lengvi -20℃, o namie žiūrėti į sieną nesinori – būdų kaip pasikelti savo dopamino laipsnį vis dėlto yra. Čia surašėme tik 9 įmanomus sprendimus. Tai jau drąsiai gali skambinti savo geriausiems ir sėsti į Uber’į.

1. Filmas namie yra gera idėja. O va filmas per didelį ekraną – dar stipriau. Nekomercinis kinas dviese ar tryse? Skamba gerai. Po jo įspūdžius nuplauti galite vyno taure, šalia esančiame restorane.

 

2. Teisingas maistas su savo pačiausių kompanija leis užmiršti, kad už lango vis dar ne pavasaris. Dar jei kažko aštriau užsisakysi – įšalas paliks tave mažiausiai dviems valandoms.

 

3. Minus celsijai ne itin švelniai glosto kažkur dar šaliku neapdengtą odą? Žaidimo taisykles pakeisi atsidavęs šiltiems aromaterapinių aliejų kvapams ir profesionalaus masažisto rankoms. Neišeisi, o išskrisi po pilno kūno masažo seanso.


4. Prieš sekantį stalo futbolo turnyrą dar spėsi paaštrinti savo reakciją. Nemoki – išmoksi. Neišmoksi – pasijuoksi. Arba apsijuoksi.

 

5.  Martyno Mažvydo bibliotekoje susirask sekantį tavo laiko vertą grobėją.

 

6.  Pamaitink akis ir mintis modernaus meno paroda.

A photo posted by Gustė (@degutiss) on

 

7. Jau vakaras? Savo ir draugų ausų būgnelius atsivesk į gyvos arba elektroninės muzikos garsų vonią.

A photo posted by Tamsta (@tamstaclub) on

 

8. Pakutenk savo vidinį istorijų kolekcionierių – nueik į spektaklį.

 

9. Paprakaituok su pasididžiavimu. Grupinė treniruotė, pratimai, bokso ringas? Tik vardink ir rinkis.